Archiwum 2015/2016

Archiwum 2015/2016/Wycieczka

W dniach 18-19 kwietnia uczniowie klas 2d, 2e, 1d, 2b pod opieką pań: Ilony Saletry, Reginy Kałuży, Ewy Góźdź(którym serdecznie dziękujemy za cierpliwość!! ;)) wzięli udział w dwudniowej wycieczce w Pieniny.

Pierwszego dnia przybyliśmy do Szczwnicy-zwiedziliśmy miasto, mogliśmy także spróbować leczniczych wód uzdrowiskowych. Następnie odbyliśmy (emocjonujący dla wielu) wjazd kolejką linową na Palenicę. Po zjeździe z góry udaliśmy się na spacer Wąwozem Homole, podziwiając uroki pięknej przyrody. Kończąc dzień pełen wrażeń, udaliśmy się do przytulnego pensjonatu Korpałówka, na obiadokolację i nocleg. Świetnie bawiliśmy się także na wieczornej dyskotece.

Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy pod opieką miejscowego przewodnika na górską wędrówkę. Pogoda nam sprzyjała. Po wielu trudach udało nam się zdobyć szczyt-Okolnicę-najwyższy szczyt Pienin Właściwych. Piękne widoki kompensowały wysiłek. Następnie zwiedziliśmy urokliwie położony nad Dunajcem zamek w Niedzicy, po czym udaliśmy się na obiad. Później niestety musieliśmy się pożegnać ze wspaniałymi górami i wyruszyliśmy w drogę do domu. Powrót przebiegał w cudownej atmosferze. Myślę, że wycieczka była bardzo udana, wszyscy będziemy ją długo i miło wspominać.

Agata Tomaszewska

15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Zespół Szkół Samorzadowych w Bielinach :: © 2007 made by kOmpUterY Kielce & mAxDeSigN Kielce